nedjelja, 3. studenoga 2013.

FRIENDS WITH BENEFITS

Za neupućene, iako sumnjam da takvih ima, relativno nedavno se pojavila sintagma friends with benefits, a ako se ne varam snimljen je i film na tu temu. Friends with benefits (u daljnjem tekstu fwb) opisuje situaciju gdje imamo dvoje ljudi suprotnog spola koji su prijatelji, ali se povremeno i poševe, no i dalje nastavljaju s prijateljstvom i odnos ne pređe u vezu. Koliko često se taj seks događa ne bih znala reći jer kad sam i imala takve kombinacije nitko si nije utvarao da smo prijatelji, već se to zvalo pravim imenom, a kad se pojavilo to fwb, već sam debelo shvatila besmislenost takvih aranžmana i napustila ih. Trajno.


Rado bih upoznala tipa koji je smislio ovaj koncept. Mislim, nema sumnje da je to smislio frajer, a ne žena. Da mu stisnem ruku, onako, ri-spekt. Jer pazite kolika je genijalnost ove priče i koliko ona muškarcima ide na ruku: time što ima neku curu koja mu je fwb osigurao si je da ima sigurnu ševu kad god to poželi, s curom koja seks k tome odrađuje s posebnim angažmanom (jer da joj nije stalo ne bi to radila na redovnoj bazi), bez ikakve obaveze prema njoj, a ona će se još osjećati i povlašteno umjesto iskorišteno (jer ipak je fwb, a ne jebulja vulgaris), kao da ima neki poseban status u njegovom životu. Pa to je fenomenalno! I još joj može pričati i o drugim ženama koje su mu zbilja napete, a ona se pritom ne smije osjećati loše, jer ipak su friends. Mislim da je ovo nešto najbolje što su muškarci izmislili od… Pa, vjerojatno kotača.

Ne bi tu bilo ništa loše kad bi ti aranžmani odgovarali ženama. Ali žene imaju drugi mindset. Naravno, svaka žena može spavati s frajerom zato što joj je zgodan, bio je takav trenutak i slično, ali žena će to s istim frajerom napraviti jednom. Eventualno dvaput, da vidi ima li tu još nešto, ako nije već kad se rastrijeznila shvatila da je to sranje. Ponekad od one night standova ispadnu i veze, ali to se uglavnom nazre već na početku. U svakom slučaju, ako žena spava s frajerom više od tri puta, njoj je stalo, to više nije samo seks. I tu nastaju komplikacije. Jer frajeri mogu spavat s istom ženom beskonačno puno puta, a da je to za njih zaista samo seks. Zapravo, spavat će onoliko dugo koliko će im trebati da nađu neku žensku s kojom žele biti. Ono, u vezi.


Dakle, kad ste vi muškarcu friend with benefits, vi niste nikakav frend (da sad ne ulazim u to da pravo prijateljstvo između žene i muškarca zapravo ne postoji). U trenutku kad nađe pravu curu vaše će prijateljstvo, gle čuda, odumrijeti prirodnom smrću. Ima li potencijala da vi postanete ta prava cura? Pa, ako to niste postali do sedmog-osmog seksa, sva je prilika da ni nećete. On vas u glavi ima označeno „for sex only“, a s te se pozicije ni ozbiljnije igračice nisu uspjele maknut na poziciju „for marriage and children“. 


U principu, mi žene smo za sve krive. Uvijek nešto prokleto analiziramo, najčešće tamo gdje analiza uopće nije potrebna. Muškarci su pravocrtni, inače kako bi se vratili u onu pećinu s ulovom. Ako je nešto rekao, to i misli. Ne misli nešto drugo. Ako vas nije nazvao, to je zato što vas nije htio nazvati. Iz kojeg razloga – nebitno. Nije htio. I ne zato što mu je umro pas ili je potresen situacijom u svijetu. Ovo bi svaka majka objasniti svojoj kćeri – ne traži skrivene poruke kod muškarca. Nema ih. Ako vaš ševi, a ne zove vas curom, onda ste mu samo besplatna, well, kurva. Zato pokupite još to malo dostojanstva što vam je ostalo i izađite iz te priče dok vam ne postane previše stalo. 

Ili ostanite u toj priči, trošite svoje vrijeme i emocije jer možda, možda postoji jedan promil mogućnosti da ipak jednog dana on shvati da ste vi njegov soul mate pa budete skupa. I onda baš vi budete onaj slučaj kojim cure u besperspektivnim situacijama jedna drugu tješe „znam ja frendicu od frendičine sestrične koja je bila fwb pa danas evo planiraju svadbu…“. Šta je par potrošenih godina života i slomljeno srce prema mogućnosti da postanete urbana legenda.


1 komentar:

  1. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov, Whatsapp ili VIBER s ovim brojem (+447307347648). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok..

    OdgovoriIzbriši