utorak, 19. studenoga 2013.

ŠTO OBUĆI NA PRVOM DEJTU


Ne znam kako vi, ali ja ne dejtam. Obično se fatalni susreti dogode kad se upoznamo negdje vani (pa sam već obučena, bar do daljnjeg), do kraja noći smo već par, a u roku par tjedana živimo skupa. Pa tu baš nema nekog prostora za prvi dejt. Nikad u svom životu se nisam „našla na cugi s nekim tko mi se sviđa“. Ok, očito sam ja ovdje čudak, a ne vi.

Vratimo se na temu. Kakvo je to pitanje što obući na prvom spoju – obucite ono što i inače nosite. Pa htio se naći s vama, a ne Alexom Chung. Ako idete na cugu, obucite ono što biste obukli za cugu s frendovima. Ako idete u kino, obucite ono što biste obukli za kino s frendovima. I tako dalje. Budite svoji. Vjerujte, dovoljno je nezgodno što dok smo zaljubljeni ionako u partneru vidimo ono što nije, ne moramo to dodatno komplicirati odabirom odjeće koja ne odražava nas ni naš životni stil.

Traperice, majica i cipele na petu (ili ravne čizme ako vam je to đir) – s tim ne možete fulat. Osim toga, normalni muškarci uopće ne uočavaju što imamo na sebi, oni samo vide jel' dobro izgledamo, a ako vas je tip pozvao na dejt, očito ste mu dobro izgledale u onom što ste u tom trenutku nosile. A oni koji kuže šta smo obukle ionako igraju za drugu momčad.

Naravno da ćete obući svoje najljepše izdanje za cugu ili za gdje već idete, samo nemojte zaboga doći u minjaku i štiklama od 12cm i onda kad vas pojebe i odjebe maltretirat prijateljice pitanjem „zašto me nije nazvao?“. Osim ako izlazite van s pripadnikom kaste nogometaši/“poduzetnici“/djeca bogatih roditelja – onda ćete naravno obući ono što u najboljem svjetlu prikazuje vaše donje rublje dok drogirane plešete na stolu u narodnjačkom klubu.
I'm not judging, I'm just saying.

Nema komentara:

Objavi komentar